HTML tutorial

بازاریابی مقاله - کیفیت مهم تر است یا کمیت؟

بازاریابی مقاله - کیفیت مهم تر است یا کمیت؟



شاید شما هم تا کنون به این فکر کرده اید که به جای اینکه وقت زیادی صرف نوشتن یک مقاله ی با کیفیت کنید، چند مقاله با کیفیت کمتر بنویسید تا کمیت مقالات شما زیاد شود.
به نظر شما بازاریابی مقاله دقیقاً به چه چیزهایی نیاز دارد؟ کیفیت یا کمیت؟! کدامیک در بازاریابی مقاله و ارسال آن به دایرکتوری ها مهم تر است ؟
پاسخ "هر دو" است. اولین کار شما این است که مقاله با کیفیت از مطالب آزاد تولید نمایید، چو در این صورت مقاله ی شما چاپ نمیشود. انتشار و یا چاپ، هدف اصلی بازاریابی مقاله می باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال چاپ یک مقاله ی سرسری با اشتباهات املایی فراوانی هستید، باید بدانید که بازاریابی خیلی برای شما مورد استفاده نخواهد بود.

 حالا اگر مقاله ای با کیفیت بنویسید، اگر مقالات شما به خوبی نوشته شده و ویرایش گردد، در این صورت یک تصور مثبت از شما در افراد ایجاد خواهد شد.
از سوی دیگر اگر مقالات زیادی داشته باشید، باعث گیج شدن خوانندگان میشود؛ این مسئله برای مقالات شما در صورتی اتفاق می افتد که شما غیر حرفه ای عمل نمایید. و باعث میشود در مقالات بعدیتان، شما را زیاد جدی نگیرند. پس به نفع شماست که برای نوشتن مقالات با کیفیت خود زمان کافی در نظر بگیرید.
هر مقاله نیاز به  ویرایش اشتباهات دستوری و املایی دارد. گاهی ممکن است لازم باشد که ویرایش را تا چند روز ادامه دهید.
مقاله شما باید سازماندهی شود- استدلالات و نکات موجود در مقالات شما باید با یک جریان منطقی مطرح شود.
موضوع مطرح شده در مقالات نیز بسیار مهم می باشد چرا که کقاله شما باید سودی برای خوانندگان داشته باشد و حتی روشی به آنها بیاموزد.

عنوان مقالات باید برای خواننده جذاب باشد بهعلاوه باید به روشنی، آنچه در محتوای مقاله وجود دارد را بیان کند.

مقالات شما باید اطلاعات جدیدی ارائه نماید. سعی نکنید فقط چیزی را بنویسید و صفحه را پر از کلمات نمایید. اقدام به آموزش موضوعات از زاویه ای نمایید که دیگران آن را نمی بینند. این روش متد مناسبی در بازاریابی مقاله می باشد. همچنین پاسخ به سوالاتی که تا به حال جوابی برای آنها ارائه نشده نیز مناسب می باشد.

 

    ارسال دیدگاه:


    logo-samandehi